مهار بولت های صفحه ستون ها در این پی با توجه به این که صفحه ستون دارای دو پلیت به صورت فوقانی و تحتانی بوده و به همین دلیل این بولت ها می بایست کاملا شاقول اجرا می گردیدند ، بسیار مشکل بود. به خصوص این که حجم بتن ریزی نیز زیاد بوده و ویبراتورها در تمام لحظات مشغول بکاربودند.
طرح پی اطراف چاله آاسانسور و نیز روش اجرای آن همان طور که در شکل پیداست بسیار پیچیده بود، چرا که با توجه به زاویه چاله آسانسورها، خم و برش آرماتورها حتی نیاز به مدل شدن در نرم افزار و محاسبات گوناگون داشت.
تمیز کاری و تخلیه آب محل چاله آسانسورها نیز از موارد مشکل آفرین در اجرای چاله آسانسورها قبل ازاجرای زهکش بود.
در برخی موارد به علت شرایط خاص طرح و شرایط جوی، زمانبندی اجرای آرماتورها حتی به خاک برداری می رسید که در این صورت نیز با ایجاد شرایط مناسب کار آرماتور بندی ادامه می یافت.
با توجه به ارتفاع زیاد چاله آسانسور (چهار متر) و حجم زیاد بتن ریزی ،این بتن ریزی در ارتفاع نیز در دو مرحله صورت گرفت و همانطور که در شکل مشخص است تعداد مشخصی آرماتور با نمره مشخص و در فواصل معین - بر طبق محاسبات صورت گرفته - برای انتقال نیرو در بین بتن قرار داده شده است.